Köpenhamn imorn!

Imorn bär det av till Köpenhamn i tre dagar för att fira mamma som fyller 50!
Bussen går 7.50 från centralen = gå upp klockan 6.. Känner mig inte jättelockad, är van att lägga mig runt 2 typ.. Men men, så kan det bli.

Jag undrar vart det där med att vila tog vägen.. Har knappt varit hemma i helgen. Och imorn bär det av igen. Jag är trött, så fruktanvärt trött. Men sova går ju inte jättebra.. Virrigt värre. Kanske bra att komma iväg, kanske inte. Men mamma ska minsan firas utan mina problem! Jag får väl begrava det någonstans långt ner i marken för några dagar. 

Jag måste berätta, när jag kommer hem kanske.. Eller inte.. Eller jo. Skit.


För jag vet vem jag är när jag är hos dig,
ja jag vet vem jag är när jag är hos dig
  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0