Myshelg tillsammans med vänner

Mysdag med Emmelie, underbart!
Att bara chilla och göra massa trevliga saker med sina bästa vän en hel dag, det är grejer det (:
Välbehövligt också för den delen!

Hela helgen har haft en enda stor mysprägel, umgåtts med underbara vänner dag som natt, jag har insett hur lyckligt lottad jag är att ha så många fina vänner, om de bara förstod hälften av hur mycket jag tycker om dem.. Så fantastiska. Fina. Underbara. Jag älskar er mer än något annat på denna jord! Ta till er det också. För det är sant, utan er vore jag ingenting. Kärlek<3


I hope you don´t mind,
I hope you don´t mind,
that I put down in words,
how wonderful life is while your in the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0