Körskola & Zumba

Idag har varit ett typiskt filmtittar väder. Själv så har jag kollat på Australia. Jag tycker att den var bra, lite lång bara.. typ 2 tim 40min.. tur att det blev lite pauser nästan..
Älskade låten som var under efter texterna "The drover's ballad" - Elton John, superfin!

Det var Zumba i skolan, skitkul men oj så svettigt! Men helt klart värt! Kompledigt på idrottslektionen imorn = som morgon till 12, inte mig emot att börja 12 och sluta 13.30!

Idag är en stor dag!
- Har äntligen skrivit in mig på körskola och bokat lektioner, nu ska det sättas igång ordentligt! Teorilektion imorn, det ska börjas med en gång ;)


Nu är de på båten till estland och här sitter jag ensam och övergiven.. nä då.. jag klarar mig bra. Men det känns lite tomt att ingen av de man brukar smsa konstant med eller umgås konstant med är hemma..
Saknaden blir större bara för att man vet att man inte kan ses.. Konstigt det där.. Jaja, hoppas de har det bra, snart är det lov. Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0