Långpromenad

Långpromenad men vän och pojkvän, najs najs! Välbehövligt efter allt kakätande denna helg.. från och med imorn måste det bli skärpning, så här kan jag inte fortsätta.. Segt att vara sjuk och inte kunna träna heller.. varför ska det alltid bli så när man väl kommit igång? - min fråga.

Av någon anledning kan jag inte tanka på mitt kontankort själv via internet banken heller.. blir man trött eller trött? Sen när ska saker faktiskt bara funka?! Ska det vara så svårt? Eller ska man alltid få ringa till kundtjänst och klaga på att det ena eller andra inte fungerar? Suck..

Ja, jag är lite bitter.. jag känner det med.. jag är trött men vill inte sova.. imorn är det prov.. skit också.. men det får väl skita sig riktigt ordentligt för första gången då.. orkar faktiskt inte ödsla energi på det.. det finna viktigare saker att lägga sin energi på för tillfället.

Gonatt,
dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0