Vackert väder

Åh, vädret är underbart, hösten är verkligen min favorit årstid, det är så vackra färger och ett så vackert ljus!

En gigantisk kopp te på det och saken är avgjord! Ska snart ta och fota alla fina muggar jag har fått, 4 stycken alla från Indiska och superfina! Mina vänner känner mig så väl ^^

Just nu håller jag på och flytta över bilder och dokument från mammas dator till min, känns ju lite smidigare om man säger så, tills nu så har alla skolarbeten legat på mammas och det är inte så att man blir pepp på att sätta sig och skriva dem på hennes dator som seriöst är den segast datorn på denna jord..
Men nu är det fixat iaf så nu är det bara och börja skriva.. höhö.. jäh right.. det får väl bli ikväll efter träningspasset möjligtvis.

Saknar londonpojken, men snart blir det att skaffa biljetter och hälsa på, det kommer bli najs! Sticka ner nån helg sådär. Perfekt efter en trist vecka i skolan ;) Man måste ju se till att ha saker att se fram emot, eller hur?
Just nu är det höstlovet som ligger närmast till hands, inte många veckor kvar nu faktiskt ju! Jag som började räkna ner redan i augusti.. Om 2 ½ vecka typ.. Det kommer bli så skönt! Och kul! Läger halva lovet är ju inte helt fel!

Och visst är man ganska snäll om man fixar frukost på sängen till sin pojkvän en trist måndag morgon? Men min fina pojk är värd det, så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0