Tisdags Tankar

Fick ta bussen imorse den tid jag i vanliga fall brukar gå upp... inte okej!
Och detta för att våran handledare till projektarbetet aldrig har tid att träffas och enda tiden hon kunde var 8.00... En timme innan de vanliga lektionerna börjar.. suck... Någon kommer vara trött idag.. Någon är redan trött.. :P Men jag fick ju i alla fall åka samma buss som pojken på morgonen så det var ju lite mys :)

Skrev spanskatestet på 20min sen fick jag 30 min rast.. soft värre...

Vädret är fruktansvärt grått och kallt... inte okej...

Har sovit hos Josse 4 nätter i sträck nu... Men det har ju resulterat till att jag faktiskt har sovit på nätterna.. funderar på att sova hemma i natt dock.. kolla hur det går typ...

Massa tankar från tankfull tjej.. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0