Trötter

Åh! Hur kan man vara så trött?! Dumma medicin.. 
Tror jag sov ca 11 timmar i natt. vaknade halv 10. Vid 12 var jag så trött och yr så jag la mig i sängen.. och somnade.. likadant vid 17.. när pojken var här.. somnade.. Vilken usel flickvän som bara somnar sådär.. nä nu vill jag bli frisk!

Det blev inte mycket gjort idag med all sömn.. Lite husmålning dock! Det är fint väder och ska vara det i helgen. Hoppas verkligen att det blir så, så att vi kan måla klart framsidan också.. Hade varit super!

Har beställt comviq kontantkort nu så om några veckor så! Brabra!

Snart får man väl lägga sig så att man orkar upp imorn..




Jag lyssnar inte längre, jag stänger fönstret
Inget värt nåt, som inte inger hopp
Jag rusar inte längre erat lopp
Jag står kvar, ser ingen plats för mig i mönstret
Jag gömmer mig
Jag värjer mig

För vi faller, faller, faller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0