Torsdag

Jag gillar torsdagar. Kan det bero på att jag slutar kl 11 måntro? ;)

Har haft körlektion och kört runt inne i stadstrafiken i stan, många saker att hålla koll på! Men jag tycker att det gick bra. Efter den stannade jag kvar och gjorde ett till teoriprov på datorn som jag klarade! Det börjar gå framåt nu tycker jag allt! Mitt mål att ha det innan sommaren känns inte så ouppnåligt. Ska boka halkan nästa gång jag är på körskolan med.

Har även haft flöjt och varit å tränat denna dag. Fått mycket gjort idag med helt enkelt!

Och vet ni vad som hänger i min garderob nu?!!! :D:D:D Min balklänning! Så fin! :)

Om en stund blir det en promenad med Daniel också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0