Trygghets givaren

Vinden smeker min axel,
jag önskar att det var du.
Solen värmer min kropp,
Jag vill att solen ska vara du.
Jag vill ligga tryggt i din famn,
det är då allt försvinner.
Allt det mörka blir mindre mörkt,
du hjälper mig att inte falla,
men det är nog inget som du vet.

Jag faller fritt,
allt är kaos
Jag låtsas att det är bra
Flyr i väg
Slipper tänka
Men det finns alltid där
Innerst inne
Påtryckade smärta

Bara du får det är försvinna,
med dig känns allt tryggt.
Jag vill inte falla längre,
jag vill vara med dig.
Men jag vill inte förstöra något,
vågar inte berätta.
Jag vill inte förlora dig,
vågar inte
går inte.
Med dig känns allt tryggt
Krama mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0