Upp och ner, ner och upp

Mina Melissa Horn skivor har kommit idag! JA!! Lycka! Gissa vad som kommer att ljuda ur mina högtalare idag?

Begreppet långpromenad har tagits till en ny nivå. Promenad med Sidron i typ 6 timmar igår, okej vi stannade väl lite överallt men ändå.. ^^
Lekplatslek har det också blivit mycket av i veckan, mest med mina supersöta grannar. Jag känner att det är mitt rätta element. (:
Från och med igår är jag även linsbärare, funkade jättebra att sätta i och ta ur dem, för se hur det går idag.

Förvånad över sömnen i natt, om man bortser från att vi la oss lite sent så sov jag ändå bra. Somnade med en gång och sov som en stock. Skönt! Snacka om att inte kunna vara ensam.. Det där lär ju i och för sig lite mer fel än vad det skulle.. Men att inte klara av ensamhet på kvällen/natten är nog dock tyvärr sant. Rädsla för alla tankar, känns inte lika jobbigt med en vän i närheten.

Imorse var det barnpassning. Sedan blev det djurmatning åt Sagas finkar. Nu blev brödbaket klart, det luktar gott i hela huset och jag är helt full av mjöl xD.

Ojojoj vilket virrigt inlägg.. Iofs, virrigt inlägg från en virrig person, inte jättekonstigt kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0