Effektivitet

Så mycket man kan göra och borde och vill,
mitt i allt så ska man räcka till

Idag har jag städat, pluggat, tränat, spelat flöjt och piano och börjat skriva ansökningar till folkhögskolor.
Kvar att göra är: öva sång och skriva klart ansökningarna. Puh! Den som säger att man är ledig och har tid för att vila på helgen skulle jag allt gärna ta ett snack med..

Det kändes inte så kul att vakna imorse å veta att jag var tvungen att få så mycket gjort under dagen.. Varför har man aldrig tid att bara vara? Alltid är det nått som ska göras, ingen vila, ingen ro.. Jag behöver verkligen tid att bara få vara.. men nej tydligen inte denna helgen. Suck.. 
 
Men nu har jag ändå fått det mesta gjort så det känns bra! Friskispasset var underbart! Valentin är helt klart den bästa ledaren! Jag ska försöka få sången gjord idag med och sen kan jag känna mig nöjd med dagen även om inte ansäkningarna är klara. Får ta dem imorn!

Ikväll blir det nog pistvakt eller liknande hos Finis, för det har vi ju aldrig sett förut.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0