Kakkalas

Snart kommer släkten på kakkalas! Drop in mellan 15-19 är det sagt.
Klart att jag ska ha kakkalas när jag fyller 18, det är ju givet, eller hur? Mamma och pappa tyckte det var ett lite konstigt sätt att fira att man fyllt 18 på, men eftersom det faktiskt är jag som fyllt år så får ju jag bestämma, alltså blir det kakkalas och inget annat!
  
Sju sorters kakor har det faktiskt blivit också, som det ska vara om man ska följa gammla regler alltså.

Det är varmt ute och en underbart fin höstdag, synd att man inte kan njuta av den mer utomhus.. Får njuta av kakor här inne i stället ;)


 
Chocolate chip cookies, en av många sorters kakor som serveras idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0