Tisdag

Kom precis hem från första gångens akupunktur.
Det var inte så farligt, visst det kändes lite grann men det gjorde ju inte ont på det sättet. Jag hoppas i vilket fall att detta kommer hjälpa mig att få bukt med mina nack och axelbesvär! Det är verkligen inte kul att inte kunna slappna av..

Imorn är det onsdag. Måste vara i skolan hela dagen.. Zumba står dock på schemat, det ska bli kul! Och musikalen på kvällen är najs :)

Pojken och Mini åker till Estland imorn.. lämna mig ni bara.. xD
Känner ju dock ingen jättestor längtan att åka dit, plus att skolan faktiskt får gå före denna veckan.. Snart är det lov, bara några få dagar kvar! Peppa peppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0