Intensivt

En vecka kvar till LOOOV!! :D Och så sjukt mycket grejer som händer veckan som kommer.. Jag kommer vara så förtjänt av lov så att det bara visslar om det! Synd bara att man har massa plugg som måste göras då men ja.. det tänker vi på en annan gång.. ;)

På söndag åker jag till Tjörn, det ska bli mys :) Å fruktansvärt nervöst för intagningsproven.. känner dessutom att jag håller på att få ont i halsen, det får INTE vara sant! Jag tänker inte gå med på det! Vilken vecka som helst men inte nästa punkt.

Har fått skrivit en hel del på psykologiarbetet nu, resten måste skrivas imorn.. Hej pressure.. men men, det får bara lösa sig helt enkelt, jag orkar inte ens fundera över sakerna längre, det får bli bra. Gud är med mig och det är det enda som räknas.

Ska nog försöka lägga mig relativt tidigt idag, ju mer vila desto friskare å så får man fler timmar att skriva imorn.. (Y).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0