Kent<3

Beställde en cd-box med 10 av Kents skivor igår på cdon, 10cd:s för 199kr, inte så att jag tackar nej till det erbjudandet liksom!  Och gissa vad som låg i brevlådan idag?!!! :D:D:D:D
Gladtjej! Snacka om snabb leverens! Inte mig emot dock! Just nu spelas Vapen & Ammunition och jag gissar att resten av helgen kommer innehålla en hel del Kent den med ^^

Hade tänkt åka å träna efter skolan men hade ingen ork.. astrött.. å opepp.. synd, jag som ville träna egentligen.. men man ska lyssna på sin kropp har jag hört.. och jag tränade ju ändå igår å vi ska ha innebandyspel på SALTårsmötet imorn så det bli väl bra ändå :) Kanske beger mig ut på en promenad lite senare om humöret faller på.

Men nu är det Kent och bara Kent i mitt hjärta, i mitt huvud, i min själ! Ha! Låter som jag är kär.. så är det dock inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0