Myslunch och söta barn

Hemma efter tolv timmar. Jag är väldigt, väldigt trött, mitt huvud bara snurrar..

Myslunch arrangerat av oss kamratstödjare blev lyckat! Massage stod på mitt schema, de andra kunde välja mellan en mängd olika saker, spa-rum, smoothie, nostalgirum m.m. Det verkar som att det var uppskattat av folket på skolan, jag tyckte det var mysigt så ja, en trevlig paus mitt i all skola helt enkelt! :)

Efter skolan bar det av till kyrkan för att ha miniscouterna. De är så söta! Jag måste säga att jag är ganska nöjd med att få lön för att leka med barn i några timmar.. ^^

Det finns så mycket saker jag borde göra idag.. det är dumt med tanke på hur trött jag är.. suck.. att jag aldrig ska få något gjort.. flöjt till exempel, ÖVA!! Å skriva psykologiuppgiften som ska in om en vecka, hur ska det gå till mitt i allt? Å projektarbetet ska också in.. GAH! Ge mig energi å ork, please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0