Fredag

Kom nyss hem från kyrkan. Denna helgen är det en konference i kyrkan och jag hjälper till med PP:n. Det var en trevlig gudstjänst. Hoppas morgondagens blir lika bra om inte bättre.

Annars har väl inte dagen varit så toppen direkt. Inte för att det har hänt nått särskilt men har känt mig nere typ.. Slutade med att jag gick lite tidigare från träningspasset till och med, träning som verkligen brukar vara det som får mig på bätte humör.. Jaja.. Det är bara att hoppas att imorgon blir en bättre dag. Funderar lite zumba.. Mycket träning denna veckan! Det är gött! :)

Jag är trött men vill inte lägga mig. Har dock inget att göra så det är väl lika bra att krypa ner under täcket och sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0