Alone.

Lördagkväll och alla är upptagna förutom jag. Fail. Hade livet varit annorlunda hade det inte gjort allt för mycket. Men nu är inte livet så som det borde vara. Ytterliggare en kväll hemma å jag kommer spricka. Alltså denna kvällen. Klockan är sju. Det känns redan lite jobbigt. Vad kommer det då inte kännas om några timmar? Man ska inte tänka så säger dem. Lätt för dem att säga. Jag vet hur jag fungerar. Vet hur det blir. Idag fick man vara mamman i huset. Igen. Den enda i familjen som har gjort något på hela dagen. Plugg, dansa, handling. Jag vill ha stark saft. Riktigt stark saft. Få glömma för en stund. Slippa tankar. Kent och Joakim Berg får väl bli mitt sällskap ikväll. Fint.

Jag saknar dig och dig och dig och dig och dig. Vart försvinner tiden? Så nära och så långt borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0