Fredag!

Första veckan av klarad! Jag känner mig grymt duktig! Bara nästa dödsvecka kvar och sen ny termin!

Sovmorgon är aldrig fel! Och inte tog jag tillfället i akt att sova bort hela, nej jag gick upp runt 8, åt frukost och duschade i godan ro för att sedan sätta mig å plugga! Jag har dessutom kommit fram till att enda gången på dygnet som jag kan plugga på är förmiddagar. I onsdags gick det jättebra att plugga, fram till lunch, nu idag så har jag skrivit första felen på idrottsarbetet helt utan problem. Jag ska nog ta med mig denna kunskap och se till att plugga på förmiddagar framöver, det går ju jättefort om man bara har orken!

En annan lite roligare fakta är att jag såg att jag fortfarande hade lite färg kvar i håret sen husmålningen i somras, så det kan bli x)

Snart är det helg! Kämpa på!


Kommentarer
Postat av: Lucas

Hejsan, några planer för helgen? :)

2011-01-14 @ 10:29:06
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0