Sång och trall

The wind beneath my wings - Bette Midler
Vacker låt jag fick i sångläxa. Fick även The Boxer - Simon & Garfunkel Jag tänker då inte klaga :)

Har haft sånglektion på första gången på länge, kul!!
Nu kör vi gärnet inför antagningsprov! Oj vad jag kommer behöva öva mkt.. på sång, på flöjt, på teori och gehör. Det kommer förmodligen bli tufft men kommer jag in dit jag vill så kommer det att vara värt det! Måste försöka få in en vana att öva varje dag. Det har ju inte gått så bra innan men nu har man ju ett mål så då borde det vara lättare tänker jag! Jag tänker i alla fall försöka mitt allra bästa!! ÅH!! Jag vill så sjuktgärna in på Södra Vätterbygdens.. men det är sjuktsvårt att komma in.. Hmm.. Bara öva öva öva å hoppas hoppas hoppas. Och be lite också kanske ;)  

I höst kanske jag kan vara där.. Kämpa de sista månaderna nu!! Go go go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0