Sjuker..

Och så var man sjuk..
Eller jag har ju tekniskt sätt varit sjuk i en vecka fast då har det bara varit ont i halsen.. Nu är det förkylning å hosta å halsont å trötthet.. Gött så här sista veckan på terminen.. Å ena sidan kan jag ju se det positiva med att kunna vara hemma hela dagen idag och kunna skriva på arbetena så att de bli klara. Å andra sidan så får man ju inte vila då, vilket är det man egentligen behöver när man är sjuk.. Men men, man kan väl inte få allt misstänker jag.  

Jag ska nog plugga så mycket som möjligt på förmiddagen och sen i eftermiddag kanske det blir film å te å lite mys, kan man väl vara förtjänt av om man börjar plugga kl 8 på morgonen, eller? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0