Besök på Tjörn

Idag har jag besökt Eric :) 
Tog bussen 10.30 imorse och var på Tjörn kl.13.. Inte helt okej att det tar så lång tid att åka kollektivt.. Det har dock varit en mycket najs dag så det var det ju värt å andra sidan!
Promenad, tjöt, sittning på lejonklippan, chill, gött väder! - Toppen! ^^

Tåget hem var 35 min försenat och sedan så åkte det i snigelfart till Göteborg. Kollektivtrafiken idag har inte varit någon höjdare alltså.. Men som sagt, det var helt klart värt den tid det tog för att kunna umgås med en fin vän!

Och när jag väntade 510 för att ta mig hem till Partille så hände det mest otippade på länge.. Jag står och väntar på bussen och plötsligt kommer det fram en kille som säger "Vad söt du är" Eh.. what..? Tack.. typ.. Dessutom fortsatte han att prata med mig ända tills min buss kom.. Sött.. eller nått.. Nått sånt har jag då aldrig varit med om förrut.. Knas! Sjukt random får jag säga.. Spontant värre. Haha!


 Snygg-Eric Vrångö -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0