En massa besök

Har varit hos sjukgymnasten för min nacke och mina axlars skull så nu har jag fått massa övningar som ska göras hundra gånger per dag.. nej, okej det var överdrivet. Men många gånger per dag. Får hoppas att det hjälper, än så länge så klarar jag inte ens av alla repetitioner, smärtan strålar ut i hela nacken.. inte jättebra kanske..

Förutom sjukgymnasten så har jag och mamma även varit runt i färgaffärer och kollat på färgsorter och nyanser och snackat målning och sånt. Det är MYCKET att tänka på när man ska måla om huset!
Det slutade i alla fall med att vi köpte en liten burk för att kolla nyans och blankhet och så.. Och så köpte vi grundfärg och penslar så att vi kan skrapa och måla på grundfärg imorn i alla fall.
 
Förutom det så tänkte jag att vi kan tvätta så mycket som går och som man når på framsidan imorn också. och förhoppningsvis kan vi även hitta en lite smidigare ställning till framsidan så det kan bli lite mer effektivt. Vädret är ju tyvärr inte det mest optimala denna veckan..

Det är en hel del som kommer och hjälper till imorn och jag hoppas att vi får gjort mycket!
Jag känner djup tacksamhet till mina vänner, ni är underbara!
Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0