Flumm

Flummigaste dagen på länge!
Eric och Erika + husfasadtvätt + skämt som dras alldeles för långt, en del dag. Det var länge sen jag skrattade så mycket! Åh, vi har haft kul idag. Och fått saker gjorda, är det inte toppen? (:
Adam och Carl gjorde också ett toppen jobb med att skrapa och grundmåla det som behövdes med det. Tack tack!

Imorgon ska vi försöka få upp en presenning så att man kan måla och hålla på även om det regnar.. det behöver jag dock ett par stycken till.. Gärna killar.. Får se hur det går med det men det löser sig säkert.
Förutom det så ska jag gå loss mot fasaden och bända loss alla rötna plankor, testade lite med kofoten förut, det är kul! Känner mig som en riktigt man. Haha. xD Dessutom så ska vi köpa färg och sånt imorn så snart kan vi förhoppningsvis måla! Ja!!
Om bara folk kan förstås.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0