Husmålning + KENT

Husmålningsprojektet är äntligen igång! Vad har jag gett mig in på?! ^^
Sten kom i fredags och så åkte vi iväg för att hämta ställningen. Resten av dagen gick åt till att sätta upp den. Igår var det tvätt av fasad som gällde, nästan helt klara, resten blir idag!
Imorn blir det inköp av färg och penslar och min förhoppning är att vi kan måla på tisdag, det verkar som att vädret ska vara bra då och det krävs ju om man ska måla så att säga ;)
Jag har så bra vänner som ställer upp, det är galet! TACK!! Verkligen!

Kroppen värker, nacken är stelare än nånsin men det får det väl vara värt. Har inte riktigt tid att känna efter..

KENT-konserten igår var helt makalöst fantastisk superbra :D ÅH det var så roligt! Gött att gå på konsert när man i två dagar har varit så fullt sysselsatt så man inte har kunnat reflektera över att man faktiskt ska gå och sen så är man bara där och det är så bra! JA! NAJS! Utsålt, 9000 i trädgårdsföreningen, mkt folk! Najs! Finner inte riktigt några bra ord känner jag.. Men kul var det (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0