Tisdag.

Det är bra att vägra inse att skolan har börjat va?

Sov hos Josse i söndagsnatt, pratade med Eric tills halv 4.. Och igår kväll var det promenad i ösregn till kl 24. Bra bra! Sova kan man göra nån annan gång.

Att skolan har börjat känns.. skit. jag har verkligen ingen lust nånstans. Och idag provade vi till och med studentmössor, vad är grejen?! ANDRA skoldagen bara ju..

Imorn ska vi ha esteternas dag, visst låter det flummigt?! Och de enda de har sagt om det är att vi ska ha med oss massa filtar för att vi ska ta undan alla bord och stolar i caféet för att ligga där och mysa typ.. Estetiskt värre! ^^




Sömn,
jag kräver ingen sömn,
jag vrider mig på nålar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0