Tvättning av fasad, check!

John-Robin kom som en räddande ängel och kunde med sina ~två meter nå det sista som behövde tvättas. Tack vare detta slapp vi hålla på och flytta runt ställningen och grejer är det underbart eller vad?! ÅH, bra vänner jag har eller vadå?!
Så nu kör vi skrapning och målning på tisdag, om vädret tillåter det vill säga.. De säger att det ska vara bra då men man vet aldrig.. och det allra goaste hade ju varit om det var bra väder hela veckan så att man skulle kunna bli så färdig som möjligt.. Segt att behöva vänta bara för att vädret är dåligt.. 

Jag vet inte hur jag orkar med detta projekt, jag som knappt har orkat med mig själv.. Kanske orkar jag bara för att alla är så underbara och ställer upp, de hade inte behövt göra det, men det gör det med glädje, det ger en energi och hopp. Och det kommer vara värt det när det är klart. Mamma är glad, det är bra.
I och för sig, man håller sig sysselsatt, det är fysiskt krävande och man är helt slut på kvällen, har inte tid att tänka på annat, det är ganska najs. Sort of..  

När Jag blir grå
När Jag faller
Orkar Du för två?
När idag blir igår
Kommer Du att älska mig
då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0