A nice day

Lång och sen promenad med Daniel igår. Mycket tjöt om mycket. Mycket trevligt!

Kom hem vid 2. Det hade ju inte varit något speciellt om det inte var så att jag skulle upp klockan 8 för att vara hos grannen klockan 9 och vara barnvakt. Men men, det var ju ändå typ 6 timmar så det hade ju varit lugnt om det inte varit så att jag vaknade av ösregnet 6.30 och inte kunde somna om för att jag dessutom kände mig klarvaken. Hur sjutton kan man känna sig klarvaken efter 4 timmars sömn?! Knas.

Jag hade i vilket fall den finaste förmiddagen på länge!
Så kärleksfulla, söta, underbara..
Bland det finaste som finns är nog när en tvååring kryper upp i ditt knä och håller din hand. Eller när jag ska gå och femåringen frågar glatt, med längtan i rösten "Erika, kan inte du komma tillbaka snart?"
Lek i sanden på lekplatsen i regnet är inte helt fel det heller.
Jag vill också vara barn, allt var så lätt då.

I eftermiddags blev det dock en tupplur i skuggan. Det behövdes kan man säga! Det känns som att klockan skulle kunna vara typ 22 nu eftersom jag varit uppe så länge. Men den är visst bara 17.30 ungefär. Så dagen har i princip bara börjat xD

Jag kommer leva på dagens förmiddag länge, lycka!

 
Bus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0