Födelsedagsfrukost

Igår hade jag & Emmelie våran födelsedagsfrukost tillsammans med våra vänner för att fira våra 18 års dagar, det var supermys och jättetrevligt! Borde göras om oftare!

Fick en massa te så nu behöver jag inte köpa det på nått år sådär.. har förtillfället 700g hemma, det lär ju räcka ett tag, men inte mig emot, jag älskar te! Och blir lika glad varje gång jag får det! Fick en hel del andra trevliga saker också!

Resten av gårdagen spenderades tillsammans med pojkvännen, spelade TP - jag fick fleste tårtbitar! Men frågorna är ju sinnessjukt svåra!..

ÅH! Jag har äntligen fått en APS-plats tills nästa vecka! Jag är så glad :D Var rädd att jag skulle behöva vara i skolan.. Men nu så ska jag vara på Lekterapin på Östra Sjukhuset, så det känns toppen! Saker kan faktiskt lösa sig.. det gäller bara att inse det med ;)

Nu är det snart dax för sång & flöjtlektion,
ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0