Onsdagförmiddag

Inte okej att vara hos sjukgymnasten kl 8 på lovet.. Särskilt inte eftersom jag var hemma typ halv 2 och då alltså sov 5 timmar i natt.. Och från och med imorn väntar 4 dagars läger, det är ju inte direkt känt för att bli mycket sovande då..
 
Vet inte varför men känner mig inte alls taggad på läger.. brukar ju alltid vara astaggad!.. Det är kanske då man behöver åka på läger som mest?..
Vill umgås med pojken och vännerna som man inte hinner/kan se sen när skolan börjar igen.. Men men, här ska hållas pysselspår så det är bara att tagga till!
Var på Panduro förut, blev jätteinspirerad, länge sen jag pysslade nu.. Köpte jättenajs limegrönt snöre som jag tänkte göra ett armband av :) Asfräck färg! Får visa när det är klart!..

Heleftermiddag/kväll med musikalrep i Släps kyrka väntar. Åker hemifrån 15 kommer hem typ 22.. Känns lite tungt.. men det är ju kul när man väl är där ;)

Packa måste göras också! Började plocka fram lite smått men sen fastnade jag visst här framför datorn ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0