Kärt återseende

Jag har sovit hemma hela veckan.. det är stort, har jag typ inte gjort sen sommaren eller nått.. till och med i helgen har jag sovit hemma, visst pojkvännen har varit med men ändå, känner mig ganska stolt.. Veckan har känts bra och ja, varit mindre deppig.
Efter kyrkan förut så slogs jag av en deppighet igen dock.. orkar inte.. vill vara glad och må bra, är det för mycket begärt? Tydligen.

Idag har jag träffat Natta, för första gången sen juni. Det var superkul! Stan och sushi, najs najs, imorn åker hon tillbaka till Oslo för att fortsätta med jobbet. Tiden går så fort.. att det redan har gått 4 månader sen hon stack..


Brustna hjärtans höst - Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0