Vörtbrödsbak!

24 Oktober idag. 2 månader till julafton.
 
Och vad passar då inte bra om inte lite vörtbrödsbak tänker jag? Har länge tänkt att jag till julen vill baka eget vörtbröd, hemmabakat är ju ändå SÅ mycket godare, eller hur?
Men för att veta att brödet är gott så måste man ju testa receptet först och eftersom det ändå har varit en regnig och grå så tyckte jag att dagen passade, att det var den 24 idag var ju bara lite flummigt ;)

Brödet blev i vilket fall jättebra! Supergott och perfekt konsistens! Jag ska då ALDRIG köpa vörtbröd nån mer gång! Jag använde mig av receptet från Vår Kokbok och det tänker jag fortsätta med kan jag säga! Rekommenderas varmt!

Fick tyvärr ingen bild på det, det får bli nästa gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0