Att få gjort massa bra saker

Jag har fått så sjuktmycket gjort idag! Är så glad och nöjd! Men nu kände jag att jag inte orkade göra nått mer för resten av kvällen, lite vila måste man ju få också eller hur?

Dagen började med att åka till skolan och projektarbeta en stund, började spela in min låt idag.

Sedan åkte jag och mamma iväg å kollade på balklänningar, believe it or not! Och vet ni? Det bästa av allt! Jag HITTADE en!! WIIIEE!!! Den är superfin! Å den är grön! Vilket var typ mitt enda krav.. ;) Den satt jättebra också :) Vi la undan den till imorn och då ska mamma åka in och köpa den! Fy vad glad jag blir! Jag som inte trodde jag skulle tycka det och jag som trodde det skulle va jättesvårt att hitta en. Inte då! Skönt att få köpt en så man inte behöver tänka på det mer.

Efter detta åkte jag runt och lämnade lite CV:n på några ställen och när jag kom hem år jag middag och skrev klart kultur&idéhistorian så nu är den ur världen en gång för alla också. Så skönt!

Men nu är jag som sagt väldigt trött, enda vilan idag var den timmen mellan 20-21 som jag tittade på Sveriges Mästerkock på tv, tro det eller ej, Erika följer ett tvprogram! mhm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0