Berg och dalbana

Upp å ner, ner å upp. Humöret spelar mig ett stort spratt. Från okej till dåligt till ganska bra till dåligt till jag vet inte längre..
Hade körlektion, den gick sådär.. min lärare var sjuk så hade en annan och en annan bil och då går allt visst åt skogen en dag som denna. Dessutom regnade det massor.. Fast jag hade tur, en timme senare blev det typ snöstorm.. Dock så klarade jag ett till "testteoriprov" på körskolan! Utan att ha pluggat nått sen förra gången.. Yey! Lite kan jag allt ^^ 
Just nu håller jag på å packa inför Funäsdalen. Vet inte hur mycket tid jag har imorn. Lika bra att ta fram så mycket som möjligt nu.
Måste tydligen få gjort kultur å idéhistorian tills efter lovet med.. jäh right säkert liksom..
Pallar inte.. Dåligt humör. Dålig dag.
Jag behöver en kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0