Berg och dalbana

Tydligen kan man inte få en enda dag som blir bra rakt igenom.. Ska det vara så lite begärt? Jag trodde dagen var bra tills jag insåg att jag började lipa för ingenting.. då kan man nog inte påstå att det är bra längre va?.. suck Upp å ner, ner å upp.. Jämt.. Orkar inte. Vill inte vara sällskapssjuk, måste klara av att inte vara med folk hela tiden.. men det går ju tydligen inte.. En sten i mitt bröst. River och sliter.

Orkade plugga en stund i förmiddags iallafall men sen tog det stopp. Men lite spel på flöjten blev det allt också :)
3 gånger på 4 dagar, känner mig ganska duktig. Får se hur länge det håller i sig bara.. Får väl försöka se det posetiva i att jag i alla fall pluggade, det var ju ett tag sen.. Och att jag överhuvudtaget har spelat flöjt. Men det borde vara så självklart. Så mycket man kan göra och borde och vill. Mitt i alla så ska man räcka till..


När jag blir grå, när jag faller orkar du för två?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0