Det lustiga livet

Att åka in till stan till 24 för att fika är helt normalt va? Särskilt om den man fikar med råkar vara ens f.d pojkvän. Right?.. Haha livet är bra lustigt ibland. Jag tror att jag lever i någon form ironisk tv-serie. Men men, det var trevligt. Vänner verkar ju ändå funka. Skönt!

Idag har det blivit brödbak och kladdkaksmuffins. Syssling Joakim kommer på middag och strax bär det av till bussen för att möta honom. KUL! Aslänge sen sen sist ju.. :/

Kärlek på vädret! Underbara sol <3


Kommentarer
Postat av: Sassäh

Allting bra? Fin blogg btw! ^^



Följ mig via bloglovin och håll dig gärna uppdaterad hos mig. Och om du vill, så kommentera gärna! [a]

2011-01-30 @ 15:32:13
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0