Estoy estudiando

Känner mig ganska duktig! Har nästan skrivit två sidor på Team&ledarskapsreflektionen! Utan en enda tår! Det ni! xD
Pratade även med min lärare igår angående kultur&idéhistorian, behöver eventuellt inte göra arbetet alls, alternativt så får jag mer tid på mig. Skönt att saker börjar lösa sig för en gångs skull! Kanske är det någon som lyssnar på mina böner ändå..
Så nu är det "bara" att skriva färdigt t&lreflektionen, börja skriva och skriva klart idrotten, skriva arrkoreflektion och göra klart toplinen. Allt till nästa vecka. Men det ska nog gå! Och i värsta fall kommer det in för sent och då får det vara så!..
Nä nu får jag väl fortsätta med pluggandet! Lite flöjtspel får det allt bli med! Och sång..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0