Har projektarbetat!!! OMG.

Har projektarbetat! OMG OMG OMG! Hör och häpna liksom! Det har inte hänt på.. eh.. alldeles för länge..
Men nu har det hänt!! Jag känner mig riktigt stolt faktiskt! Har skrivit lite på en låt som jag tror kan bli ganska bra om man bara fortsätter bearbeta den.

Hm.. Denna dagen blev inte så dum ändå. Trots att det blev en feting håltimma på 3 timmar i skolan..

Känns som en mycket bra start på denna veckan! Hoppas det håller i sig! (Hoppas kan man ju alltid, right? ^^)

Snart är det nog dax att krypa till kojs som det så fint heter, lite harry potter läsning också kanske? Det tycker jag allt att jag är värd efter denna dagen! ^^

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0