Mör i kroppen men nöjd i sinnet

Har äntligen varit iväg å tränat igen!!! WEIII!!
Efter många långa veckors väntan så var det äntligen dax! Medelpass blev det och lite bas innan det eftersom jag kom till Friskis långt innan passet började, varför inte göra lite extra när man redan är igång liksom? :)

Nu känner jag mig mör i kroppen och nöjd i sinnet. Flöjt har jag också spelat, duktiga mig!

Lite glädje tillbaka. Skönt att livet kan erbjuda det ibland också, det är väl bara att njuta av det när man kan förmodar jag. Om jag måste vara lite negativ så har jag sovit jättedåligt de tre sista nätterna, det är inte skoj.. Det gör det så mycket jobbigare att gå upp på morgonen.. Får hoppas att jag får sova bra i natt! Och imorn behöver jag ju inte gå upp riktigt lika tidigt så får ju några timmar extra där :)

Jag känner mig glad. Det är en konstig känsla.. haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0