Plugg, promenad å husvisning

Var ligger landet där man böjer bananerna.. - Världens bästa låt! ^^

Dagen har varit hyfsat innehållslös.. eller nä, jag har ju gjort ganska mycket förresten.. Jag har skrivit klart arrkoreflektionen och nästan hela T&L.. pallar inte med det mer.. snart tror jag att jag skickar in det oavsett vad jag tycker om det, bara för att få det gjort liksom.. xD

Förutom plugg så blev det en långpromenad med mor och husvisning med pappa å lollo, ja de funderar på att köpa ett hus.. Jag har inte bestämt mig för vad jag tycker om det.. men jag har väl inget att säga till om där ändå I guess.. x) Men Öjersjö är ju alltid välkommet.. ^^

Har även bakat kladdkaksmuffins m. vitchoklad som jag ska ge min kära vän som fyller år imorn, hoppas hon tycker om dem, det gjorde jag i alla fall.. ^^ Kakmonster? Ja!

Godnatt.


 Från kakkalaset på min födelsedag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0