Seghet

Jag vill göra nått fast jag vet inte vad och jag orkar inte göra någonting..

Extrem trötthet och seghet idag. Förutom en timmes promenad så har jag legat i sängen och läst heeeela dagen. Det är väl trevligt det fast jag känner att det finns så mycket annat jag borde.. och vill göra.. Men energin finns liksom inte. Kanske ska denna söndagen få vara en vilodag trots allt..

Jag vill umgås med folk samtidigt som jag inte känner att jag orkar det.. Vill inte vara ensam samtidigt som jag inte vill vara med folk.. Det är en ekvation som inte går så bra ihop kan man säga.. hum..

Micheal Johnson, Jonas Johnsson och Melissa Horn får vara mitt sällskap med deras fina musik.
Mm.. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0