Söndagförmiddag

Ligger å lyssnar på Melissa Horn, lycka <3

Gick upp 10.45.. Ojojoj, men så får det vara ibland, kan ju skylla på sjukdom?.. Hostan å halsontet vill ju inte riktigt ge sig.. seriöst, två veckor nu.. Funderar dock ändå på att gå å träna ikväll.. vill gå på Ki Boxpasset på Friskis.. Behöver få ut mina aggressioner typ. Och vad är bättre att göra det än att boxas å slåss mot pappa?  
haha.. toppen faktiskt! xD Men ja.. man ska ju inte träna med halsont.. fast det är så lite.. hmm.. träningsabstinens? Ja!..

Annars så borde jag göra kultur & idéhistorian om den ska bli gjord alls.. vet inte om jag orkar.. kanske ska jag bara nöja mig med ett G i betyg för en gångs skull.. Trökigaste ämnet iaf.. och orkar inte riktigt lägga energi på det.. hmm.. alltid dessa krav.. Vi får väl se.. har veckan på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0