Stickeri å tankar en onsdagkväll

Sitter å stickar på min Pippitröja och lyssnar på Micheal Johnson, mys (:
Han går aldrig förbi dig - så fin!..

Kom på mig själv med att sakna mina vänner.. har inte träffat nån sen i lördags typ.. :/ vart försvinner tiden och vart finns orken att vilja hitta på något?.. hm..

Imorgon är det torsdag. Börjar 8.30- Slutar 11, värt! ^^ Nästan så man ser fram emot att gå till skolan, ehh sa jag det dära?.. a fast ne.. men det gör det ju lite lättare att gå dit i alla fall. 

Så mycket ilska som inte kommer ut. Du är ju dum i huvudet på riktigt ibland. Kan inte se andra människors behov eller känslor. Nä men skit i det då. Det är så svårt. All denna dubbelsidighet.. GAH. Låt mig gå i bitar.. Så många tankar som etsar sig fast. Jag vill bara sova. Men det går inte. Snart tar jag hostmedicinen i alla fall typ.. inte okej! Men trött är jag..
Tog beslutet att inte fortsätta i musikalgruppen.. känns som rätt beslut, det är sådan fruktansvärd resväg.. men det är tråkigt, det är en så go grupp.. Men men, man ska väl prioritera sig själv, har jag hört..

Låt mig ha ont
Låt mig skrika färdigt
tills bröstkorgen blir tom...
Låt mig spricka sönder
Det har jag verkligen förtjänat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0