Plugg - hur gör man det nu igen?..

Hela sängen är täckt av häften å papper från kursens gång men inte hjälper det, kommer inte på något vettigt att skriva alls faktiskt.. finns det något som jag ogillar så är det reflektioner, det är så flummigt! Kommer verkligen ingenstans alls..
Det var dock trevligt att man hade fått 5 trevliga kommentarer bara sådär utan vidare från folk man inte känner. Måste funnits uppe på 'nya inlägg' eller nått..

Besök till farbror doktorn blev det med, min hud har ju varit dum hela hösten så tänkte det var bäst att kolla upp om man kan göra nått åt saken. Tydligen så ska min vanliga allergimedicin hjälpa så ska käka den i några månader.. problemet är bara att den gör en så fruktansvärt trött och jag är redan trött som det är.. det kommer inte bli en bra kombination tror jag.. illa.. men men vad gör man? Står inte ut med att det kliar hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0