Det vackra i livet

Fest, släktkalas, utgång, dans, vänner, kärlek <3

Helgen har varit fin!
Jag har mått så bra och haft det så najs, om ändå varje dag kunde få vara så..

Födelsedagsfirande av Josse i fredags, trevligt trevligt! Kul att träffa Eric igen! Sjuktlänge sen sist..
Släktkalas hos henne igår och sedan utgång på kvällen. Dans i 3-4 timmar. Wonderful! La mig halv 5 imorse.. Men då sov jag bra sen! Fötterna värker idag men det var det verkligen värt! Fina härliga vänner att umgås med en hel helg, dag efter dag. Det är kärlek det. :)

Just nu lyssnas det på Billie the vision and the dancers, snart ska jag ta tag i sång och pianoläxorna. Flöjt spelade jag förut, får se om det blir lite mer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0