Sen en tid tillbaka har jag varit trött..

Jag börjar undra om mitt fortsatta liv ska innebära konstant trötthet å spänningshuvudvärk, eller vad det nu är.. Det trycker iaf.. Jag är NÅGOT trött på det efter en vecka nu..
Igår kändes det typ inte alls. Men imorse kände jag bara att nä, jag orkar inte vara uppe eller göra nått. Åt frukost halv 11 å sen la jag mig i sängen igen. Läste en stund, men orkade inte fortsätta..
Jag har ingen som helst ork alls idag känner jag.. Har vissa saker jag måste göra, men vette sjutton hur det ska gå till..

Jag vill bara blunda å sova, fast jag kan inte sova.
Men blunda å lyssna på vacker musik i alla fall.
Per skickade massa fin musik igår så har en del att lyssna igenom. Någon har bra musiksmak!

Musik är vackert. Jag börjar mer och mer tycka om att spela flöjt, försvinna i min egen bubbla av toner och noter. Där igen kan störa. Snart är antagningsproven till folkhögskolorna, åh jag hoppas så att jag kommer in nånstans! Så jag kan få ett helt år att bara ägna mig åt musiken. Underbart. Men först måste ansökningarna skrivas, borde skriva klart dem idag.. Får väl hoppas att energin infaller sig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0