Sömnlöshet

Jag. Kan. Verkligen. Inte. Somna.
Har försökt i två timmar.. nu ger jag upp.. Huvudet som har dunkat så av ansträngning efter halkan och efter flera nätters dålig sömn och trots det går det bara inte.. För mycket att tänka på? För mycker som hänt under dagen? Jag önskar bara att jag fick sova.. Men helt plötsligt trots all trötthet så när jag la mig blev jag klarvaken.. Vad är det för fel på mig.. suck.. Tror att det kan ha stått något om det som biverkning av medicinen men det är SÅÅ onödigt.. Får hoppas att de första två veckorna är över fort så att medicinen faktiskt kan börja verka som den ska, mot just trötthet och orkeslöshet..

Så vad gör man en natt som denna när man inte kan sova då?.. Jag har redan läst ut en bok..

Varför varför varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0