Trött tröttare tröttast

Jag är så trött på att vara så extremt trött som jag har varit varje dag den här veckan! Det är inte roligt! Jag har sovit typ 9 timmar per natt men vaknar ändå helt dödstrött och med spänningshuvudvärk som sitter i hela dagen. Kul! Tack för den liksom, som att det inte finns nog med problem här i livet, jag har ju inte svårt att ta mig upp ur sängen i vanliga fall, nejnej..

Imorn är jag ledig i alla fall, skönt! Ska dock gå å träna kl 10. Och sedan ha dubbelkörlektion. Så duktig ska jag minsann vara! Ska försöka vila lite också, tydligen går det inte få för mycket av det förtillfället. När jag kom hem idag så var det första jag gjorde att lägga mig i sängen å halvsova en stund..

Ikväll bär det dock hem till Josse å hjälpa henne med plugget. Appropå det så borde jag själv sätta igång med deverse grejer nu.


Jag vill ha sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0